Meeting - Intalnire cu staff-ul

ugauga

Ok.. so.. this message is basically for the ones that live in Romania in Bucharest and want to come to a metting with Manu and the rest of the staff, the rest can ignore this post:P

Se incearca sa se faca o intalnire cu Manu si ceilalti implicati in proiect asa ca daca sunt doritori nu trebuie decat sa spuneti aici ca vreti sa veniti si sa spuneti si o ora dupa care ati fi disponibili sa iesiti la o bere/suc/cafea/whatever.

So.. doritori? ;)

• Root Admin

Ca sa fac lucrurile mai clare ;) care e din Bucursti (sau in drum pe aici) si vrea sa ne intalnim toti o data undeva la un suc bere ceva, sa posteze aici cand poate si vedem cum ne sincronizam toti o data.

Veti avea ocazia sa vedeti un preview live din "magicDuel Archives" :)

p.s. uga, cred ca din postl tau se intelegea ca doar cei inplicati in dezvoltarea jocului sunt invitati , de asta am vrut sa subliniez ca oricine e bine venit.

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

i have an idea...why not you guys and girls make a seperate or sub forum which is logged to those team members (of co u need to group them together) so that i can be shown more formal and dun have to declare each time to others not to enter...ummm...ok..i will leave this post now lol

chewett if you'd like to pay for our plane tickets and offer us a bed to sleep I think we'd gladly come lol

dst - avand in vedere ca postul era de la inceputul lui decembrie... nu prea stiu daca si cand o sa mai fie vreo intalnire :huh:

• 1 month later...